Sziasztok!
Sajnos nehezebb az újraindulás mint hittem, 4 nap Szilvásvárad-Eger nem tudtam új szerkesztőt elindítani...
Na akkor a négy napról... Elöször amolyan történet jelleggel aztán összefoglalóan...
Kezdjük az eleje előtt. Indulás elötti nap, kajavásárlás, Tesco. Pici hugom a játszóház elfoglalását időigényes müveletté minősítette, én addig kocsi tetején olvasom aktuális sportot. Közben jön egyik szervezőnk (innen is ezer köszönet neki, életem egyik top túrája volt), és a lánya. Ő Timi, gyönyörűszép... Na ott blokkoltam. Ismertek, tudjátok mennyire fogékony vagyok a szépségek iránt, na itt leálltam teljesen, őszintén azóta se tudom mi volt abban a sportban.

Reggel, indulás. Gyülekező az állomáson, ismerős és kevésbé ismerős de ugyanolyan barátságos arcok, aztán jön a hangos, 7. vágány. Cityre föl, laposüvegek elő. Kb. 20-an vagyunk abból vagy 10 fő laposüveggel...
Körbejárnak, Jack Daniel's, házipálinka, mandarinpálinka, stb, a társaik. Plusz néhány sör. Hangulat megalapozva. Pest, déli-keleti metróval. Keletibe már várnak ránk korábban indulok, egy fél Bp kocsi csak a mienk, na erre igyunk.
Eger, kocsma, ivás, Szilvásvárad-Szalajkavölgy megállóhely. Panzió befoglalása, ismeretlen arcok megismerése.
Vacsora, enyhe ivás, filmnézés, lazaság.
 

Második nap.
Reggel felkelek, gondolom elindulok rágyujtani. Na 5 méter alatt 4 embernek sikerült egy laposüveget elém tennie, Gergő fogadd egészséggel. Ugye 4 pálinka nem gyenge kezdés, valamit sejtet.
Reggeli, után parancs (Zsuzsi néni mint főszervező egy általános iskolai tanárnő kíméletlenségével irányította a társaságot, annyi különbséggel hogy itt a programokat, de még az utat is élveztük nem mint osztálykiránduláson), wellness a helyi wellness-központban. Medence, gőzkabin, szauna, sókabin, illókabin, fitnessterem, jacuzzi. Persze medencébe szaltóval nyitás, örült buli, 4 óra tömény felfrissülés.
Ebéd, közben döntés. Kilátó a hegy tetején vagy X-trem BOB? Bobozás győz, sokak kétkednek. Bobozás. 11 évtől 57-ig mindenki őrültmód fék nélkül üvöltve-sikoltva de az egészet élvezve több mint 40-el le a hegyről félelmetes kanyarokban. Egy ovodáscsoport szégyellte volna magát mellettünk, pedig alig 6-an voltunk 30 alatt.
Vacsora helyett csak egy gyors zuhany, egy fokkal társaságibb ruha (Lonsdale melegítőszett lecserélve farmerre Mustang cipőre, galléros Lonsdale felsőre meg Russel kabátra), irány a Soós pince.
Disznótoros, 7 féle bor. Imádom a jó bort, és ez nagyon ott volt. Ez volt a legszebb este, de nem ezért. Felmegyek rágyujtani, épp végzek, Timi jön fel. Pár szó, unatkozik, leszaladok kabátért, vissza. Egy olyan romantikus séta ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Életem egyik legszebb negyed órája. Pont akkor kapom el hogy ne csússzon el a jégen amikor kell, pont akkor töri el a jégcsapot mikor a legnagyobb kell neki, persze én leszedem, egy darab tetővel. A kilátás is gyönyörű, a környék is, Timi meg mindennél inkább az. Nagyon tetszik az egész, aztán persze faterék előkerítenek engem, mégse járja hogy úgy érzem jól magam hogy nem velük iszok. Timiék vissza a szállóba, én meg pincébe a jobbnál jobb borokat töltöm...
Hazaérés, elalvás. Egy puszi se volt, de többet ért az egész mint egynéhány volt barátnőmmel 2 hónap.


Harmadnap. Kelés, szokott dohányoznimenés, alapozással egybekötve. Reggeli, wellness Demjénbe, itt már csak egy lányt nézve végig. Utána szépasszonyvölgy, borozás a legjobb Egri pincék egyikében, aztán haza. Este vacsora, megjön a muzsikus. Ugyan hegedűvonó nélkül, de igen csak vonós. Nem baj, a zenész így autentikus. Ugyan kicsit nehezen indul az este, de sok megható pillanattal, Gábor a házigazda köszöntése, Zsuzsi és Attila mint főszervezők köszöntése, na szóval látni az arcokon az örömöt, az megérte a 4 napot. Persze azért közben a legjobb kaják, igazi hegyi pisztráng Stellával öblítve. Eleinte kedves kissebbségi muzsikus úr nagyon nem találja a stílusát, a Péter-Szabó Szilvi által jegyzett dal egy 50-es echte cigány faszinak baromira nem áll jól, de kaja közben megfelel. Aztán fokozatosan belejön. Közben Timit fűzöm ezerrel, egy táncra had kérjem fel. Egy séta kijön, annyiban a dolog kifullad, de jól sikerült, boldog vagyok, sörözök. Azután csak-csak összejön a tánc. Persze mivel talán életemben nem láttam ilyen elbűvölő nőt, dícsérem ezerrel, főleg a saját nótám alatt ("A szegedi csikós"). Ő megsértődik, talán félreértelmezi a dícsérő szavakat. Nem tudom, de nagyon szomorú vagyok, sör-whisky kombó azért segít. Kicsit késöbb neki véget ér az est, folyosón összefutunk, én bocsánatot kérek ha megbántottam volna, nem tudom hisz-e nekem, de mindent jó szándékkal mondtam, és bizony ritka hogy ilyen visszafogott vagyok. Csak dícsértem, de nem egy vad  hanem a ritkán elöjövő kifinomult stílusomban, hiába, Ő kiváltotta belőlem ezt is. Utána nemsokára nekem is vége a napnak, elkészültem az erőmmel, meg hangulatom se sok maradt.

Negyedik nap. Ébredés, a szokott négy féle pálinka plusz gömbszörp (Unicum). Jó indítás, reggeli, kis séta azt irány haza. Kurva jó volt, még egy hetet simán bírtam volna. Vonaton sör, bor, unicum, pálinka. Végig. Még egy pár szó Timivel, talán már nem neheztel rám. Igaz oka nincs, egyszerüen ennyire elbüvölt, persze hogy megmondtam neki milyen gyönyörű, és ezt részleteztem is. Azért azt megengedte, este írjak neki sms-t. Azután hazaértem, és szembesültem a rideg valósággal, hogy nem egy álomvilági életet élő királyfi vagyok hanem egy bakter, akinek pár nap azt nincs hol laknia.

Össszefoglalva. Nagyon rég volt ilyen túra. Nagyon rég volt ennyire változatos és élveztes programom. Meg sosem gondoltam volna hogy télen a minusz kettőben egy szabadtéri strandon fogok úszkálni, napozni, wellnessezni. De minden megvolt. Minden, olyan dolog is amiben nem hittem. Hogy lesz egy lány. Egy lány, akinek megfogni a kezét, akivel két percet sétálni, akivel összemosolyogni többet ér mint bármi más. Akit nem akarok két perc után lesmárolni, akit nem első este akarok megfektetni, hanem csak megismerni akarok. Hanem csak leülni vele egy üdítőre. Csak sétálni vele, egy könnyűt táncolni, és ha egy puszit ad a fellegekben járni. 17 éves korom óta nem volt ilyen. 21 leszek három hét múlva. Nem szerelem ez, csak érzem ha valaki különleges. És ennyire még nem érztem. Többet ér a telefonszáma a mobilomban mint Kitty óta bármelyik az ágyban. Na ez ami nem mindegy.

Végezetül szeretnék mindenkinek megköszönni mindent, aki ott volt, és a jelenlétével hozzátett valamit a kiránduláshoz. Egy felejthetetlen élmény, és ez tényleg őszintén így van. Azt hiszem jövőre is ott akarok lenni. Sőt, nem hiszem, ennél nem vagyok jobban biztos semmiben. Köszönöm mindenkinek...

geryG

/Na akkor mert van aki asszem félreértelmezte. íútólagos szerkesztés, bár nem szokásom. Ez nem egy csajozós írás, nem az a lényege. Pusztán örülök hogy megismertem valakit, aki nagyon elbűvölt. Aztán ha párhetente egy közösen elfogyasztott üdítőben megáll a dolog, akkor is nagyon boldog vagyok. Mert egy különleges lánnyal iszom azt meg, és jól érzem magam vele. Ennyi, ezt is értékelem, és örülök neki. Erről szól. Ez az amit kevesen érnek el, és még kevesebben értenek./

A bejegyzés trackback címe:

https://casusbelli.blog.hu/api/trackback/id/tr1002608162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommy162 2011.01.27. 17:38:02

Szevasz Gery ez tényleg hatalmas buli lehetett!Jha és respect tesa nem hittem volna hogy ekkora érző lélek lakozhat benned!:D Büszke vagyok rád!Amúgy üdv!Jha és hallom a Tomi mellé kerülsz K.várra :D
süti beállítások módosítása