geryG 2011.02.03. 22:39

Időzavar?

 Sziasztok!
Mostanában enyhe időzavarban szenvedek, ez asszem látszik a blogon is. Próbálok egy kicsit pörgősebb lenni, de valahogy apróbb balesetek előfordulnak. Igaz most elfogyott a pénzem, 6 napig kénytelen vagyok józan maradni, ez talán segít.

 

Szóljon ez a szám miközben olvastok.
Ez most amolyan panaszkodós írás lesz.

Szóval nézzük az alaptézist. 2 hét híján van egy éve hogy egy valamit érő kapcsolatom volt utóljára. Volt közbe más is, de az nem ért semmit. Ezt akárhogy nézzük valami baromi szar mérleg. Persze összetett kérdés, lehet hogy nekem magasak az igényeim, lehet hogy rengeteg elbaszott kurvával vert meg időközben a sors, kitudja...
Ami alapból csökkenti az esélyeim, sokszor át lettem már baszva, és sajnos nem nagyon van nő aki tolerálja a feszességem. Ha nekem valami 14 30 akkor nem 37, ha valami meg van beszélve, én tartom a dolgot, de kurvára szarul viselem ha a kis ribanc nem. Időközben megint elbasztam egy ígéretesen indulót. Persze lehet megkíméltem magam csak egy újabb puffanástól, komolytalan volt. És ezt sok tömény után nem biztos hogy szalonképesen hoztam a tudtára. Megesik. Alapvetően igazam volt, a stílushibákat meg csak illik néha elnézni. De azért jólesne ha végre valaki normálisat, aki ráadásul barátnőként is szóbajöhet, nem csak egy elvont barátság szerű valami sodorna utamba a sors. Asszem sokszor bizonyítottam már (igaz kurvára feleslegesen) hogy adott helyzetben oda tudom tenni magam. Csak legyen aki kiérdemli.

Na de inkább nem panaszkodok többett, mert a kurvák megint bejelentkeznek, lehet némelyik tud szopni, de hosszútávon ők maximum 10 perces röhögőgörcsként jelentkezhetnek az életemben.

Más téma:

(dobpergés)

Eldöntöttem, amint tudok megyek fősulira. Megint :D na persze most nem elvárásból hanem mert céljaim vannak, így azért meg is csinálom. Jövőhéten ezt közlöm a főnökeimmel is, azok meg remélem bejuttatnak vasútüzemire. Valahogy bökte a szemem hogy egészen balfasz emberek nekik nem való pozicióban vannak, de minderre a magyarázat hogy van rá iskolájuk. Na most nekem szerintem a képességem megvan, az ambiciózusságom mindenképp iskola hiányzik. Ezt az apró akadályt akarom áthidalni, azután meg elvárom hogy tekintetes fővasút-igazgató úrnak szólítsatok mint a viccben a cigit tarháló cigány a forgalmistát (*aki nem ismerné annak a végén ott lesz a vicc).

Persze ez innentől egy egyenlet is lesz.
Iskola->Pozició-->Hatalom
                     L->Pénz
Pénz+Hatalom=Nők
Pénzéhes, hatalomvágyó nők = kurvák
Normális nők = család
Családot meg úgy szeretnék ha mindent meg tudok adni nekik = pénz
Összegezve, az eddig sem egyszerű és nem éppen pozitív mérlegű érzelmi életem le lesz tesztelve teljesen, mennyire hülyít el a szívem, és mennyire tudok ésszel gondolkozni abban a helyzetben ahol normál esetben ésszel nem szabadna csak szívvel.
Eredmény. Mire odakerülök kell egy olyan nő aki normális, kitart mellettem, és minden rendben vele.

Am szarság van, még a karrieremből is a nők jönnek ki, asszem nem jó így. Igazából ez a mai írás sem, csak a karaktert szaporítja.

De akkor a lényeg:
Az írásom olvasó egyedülálló, normális nők jelentkezését várom ismerkedés, kölcsönös szimpátia esetén tartós párkapcsolat céljából!

Örömmel közlöm így a végefelé, előreléptem, otthagytam a bakterházat, immár forgalmi szolgálattevő gyakornokként töltöm órabéres időmet. Köszönöm a gratulációkat.

A céljaimért viszont küzdeni fogok. Aki elém áll, eltaposom. Aki gátolni próbál, megölöm. Csak előre nézek.
"HA SZERETNÉL AZ ÉGRŐL EGY CSILLAGOT,
NEM SZÁMÍT HONNAN JÖSSZ, S KI VAGY,
MINDEN MIRE SZÍVED VÁGYIK, EGY NAP VALÓSÁGGÁ VÁLIK,
SOHA NE ADD FEL AZ ÁLMAID!!!"
George Foreman
(Aki nem tudja ki volt, kicsit szedjen magára némi általános műveltséget)

A végére egy kis ajánló.
Ajánlom olvassatok sokat, formálja a jellemet. A jövőhéten Graham Greene hetet tartok, az ő könyveit fogom olvasni. Amit még ajánlok, Sven Hassel és John King könyvei.
Zeneileg valamit ami segít előrejutni, felpörget:


 

(*A cigány odamegy az állomáson a forgalmi szolgálattevőhöz:
-Tekintetes fővasút-igazgató úr! Legyen kedves adni egy szál cigarettát.
-Tessék, vegyél.
-Nagyságos állomásfőnök forgalomirányító úr adjon egy kis tüzet is.
-Tessék, itt van.
A rézbőrű beleszív kettőt a cigibe aztán a vasutas lába elé köp:
-Ná mi ván öcsém, té vágy itten a bákter?)

Köszönöm a figyelmet.
GeryG

A bejegyzés trackback címe:

https://casusbelli.blog.hu/api/trackback/id/tr542637071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása