geryG 2011.01.16. 20:59

Újrakezdés...

 Újrakezdés...
Remélem kifejezi a cím mi lesz.
Abbamaradt a blog, mert csak minőségi munkát szeretek végezni, de nem ment volna.

Újraindul. Mert összejön egy csapat, akikkel menni fog a minőség. Mert mennie kell. 
Pár dolog változik. Tisztán fogok írni, és bizony társadalmi kérdésekben is. Hogy a többiek? Majd kiderül ha őket olvassátok. Szeretettel ajánlom.

És akkor tényleg újrakezdem. Eltelt vagy három hónap, sokminden történt az alatt. Sok tapasztalattal lettem gazdagabb. Rájöttem pár dologra. És le is írom őket.

Adva van egy lány. Minden stimmel, minden jó, két nap múlva mégis vége. Azt mondja nem tud még egy új kapcsolatba belevágni. Meg sokmindent, de valamiért nem hiszek neki. Jogos. Két hét és azt látom facebookon már más van neki. Valahol fáj, mert megszerettem, mert átbaszott. De valahol örülök, szenvedjen más a hülye kurvájával. Ennyit ért. Szoktam mondani, a szavak kurvára nem érdekelnek, a tettek számítanak, azzal meg nem lehet hazudni. Az idő rólad is elmondta hogy egy semmitérő kurva vagy. Gratulálok...

Adva van még egy. Összejövünk. Megkérdezem, komolyan gondolod? A lehető legjobban. Örülök, világgá kürtölöm az örömöm. De tölts velem egy kis időt. Hát őőőő most nem érek rá. Miért is? Suliba jársz, teli vagy szabadidővel. De tudod mit, jövő hét? Persze tökéletes. Vártam rád, kerestelek, hívtalak. Legalább a telefont felvehetted volna. Nem tetted. Innentől mondhatsz bármi, az idő, a tetteid döntöttek. Te is csak egy gerinctelen kurva vagy. Gratulálok...

Adva van megint egy lány. Bemegyek meló elött egy kávéra a kocsmába, elmegyek melletted, megfogod a seggem, megdícsérsz hogy jól nézek ki. Meghívlak egy cigire, azt mondod menjek fel hozzád. Majdnem árat is mondasz, de pénzt már említed. Egy puszival búcsúzok, irány a torony. Nem baj, te is kurva vagy, de egyenes ember, vállalod. Egy kávéra mindig a vendégem leszel, és mindig tudni fogod hogy az előzöeknél többet érsz. Gratulálok...

Közben még egy lány. Régóta a levegőben lóg. Nagyon. Találkoznánk, elmegyek, ott vagyok, semmi. Este egy üzenet ne haragudj, elfelejtettem. Nem haragszok, nem érdemes. Legalább világot láttam utaztam. Megígéri, bepótoljuk, tényleg szeretne velem találkozni, nem átbaszás. Nem hiszem el neki. De had bizonyítson, ő kicsit átbaszott, mégis korrekten. Nem tudom mennyit érsz, de szüz vagy, nem kurva. Gratulálok...

És nem fogynak el. Még egy lány. Egyszer elkértem a számát, elhagytam a mobilom. Nem láttam fél éve. Közös program, véletlenül. Sietnie kell a buszra, rámbízza magát. A kettőnk élete az én kezemben onnantól hogy a slusszkulcs elfordul, száguldás, kanyarok, vadul minden. Megállok, leszáll, megköszöni, újból számcsere. Közben mesél, kiderül egy nagyon értékes nő. Örülök neki hogy én vihettem el. Egy sms azóta, mindjárt vissza is írok. Hiszek benned, de semmit sem várok. Értékes vagy, és nem hitegetsz. Gratulálok...

Nevek és címek a szerkesztőségben, de remélem kapok majd 2 felháborodott üzenetet hogy kurvázhattam le őt. Örülni fogok neki. Akinek nincs megfelelő gerince, had visítson.

Útóirat.: Kitty, te is átbasztál.... De te már bizonyítottad hogy igen, volt egy ilyen eset, a legsúlyosabb mind közül, de képes voltál elismerni, bocsánatot kérni, és elnézni hogy kifejeztem ezzel kapcsolatban a gondolataim. Azóta látom már hogy te ha nagyon sok fájdalmat is okoztál, de korrekt voltál, ezért becsüllek. Már nem vagy hozzámvaló, akkor az voltál. De barát lettél, és sokmindenre tanítottál úgy hogy nem is gondoltad volna. Gratulálok, az írást neked ajánlom.

ÚI2.: Kitty, ha van kedved írni, neked még örülnék ha írnál ide.

Mindenkinek további jó estét, és tanuljatok más emberek jellemhibáiból, csak azért írtam ezt le.
GeryG

A bejegyzés trackback címe:

https://casusbelli.blog.hu/api/trackback/id/tr432588747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása